VD |
11-11-2009 19:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Axel expulsat en el minut 45 amb targeta vermella, Carlitos doble amonestació en el minut 50 i Pablo targeta vermella en el 86. Amb 9 va acabar la UE Sitges a causa del mal arbitratge. Tot i aquest contratemps el Sitges va aconseguir un molt bon empat contra el Torreforta un dels equips difícils de la categoria.
Pel que a estrictament al partit, aquest va començar amb manca de ritme però va millorant a mesura que passaven els minuts. El que feia el primer gol del partit era el Sitges. Alex Gaitan feia el primer gol de la tarda i posava en avantatge el conjunt de Manel Rodríguez. Això passava en el minut 41 i només 3 minuts més tard el mateix Gaitan tenia una ocasió claríssima però quan ho tenia més fàcil per fer el segon l'enviava a fora. I del 2 a 0, es va passar a l'1 a 1. Axel tocava la pilota amb les mans dins de l'àrea segons l'àrbitre i l'expulsava amb vermella directa. Vieri, sense complicacions empatava el partit.
Ja a la segona part tornaven les males notícies pel Sitges. En el 46 Carlitos veia la segona targeta groga i havia d'anar cap el vestidor abans d'hora. I la desgràcia no havia acabat. En el 60 el Torreforta s'avançaven en el marcador gràcies a Àlex Pedrosa.
Però quan tot semblava que estava fet, Jaques rematava una falta penjada per Capa i feia el segon gol dels sitgetans.
ABENOJA , CARLITOS , AXEL , ARENAS , JAQUES , GUSMAN , ALEX GAITAN , ( CAPA ) URI , ( PABLO ) MARC , ( SANTI ZAMORA ) PARDO ( EDGAR ) RAFITA ( NESTOR )
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!