VD |
15-11-2009 23:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ha calgut arribar a la jornada 10 per que el Ribes trobés la sort que li ha estat negada fins aquest moment.
La primera part ha acabat en empatat a cero tot i haver ocasions per tots dos equips, els porters també han estat a bon nivell i han aturat tot el que ha arribat a les seves porteries.
Al minut 57 en una jugada del Ribes, Guille engalta un fort xut des de fora de l’àrea que acaba al fons de la porteria de La Múnia.
Una setmana més després de posar-se per davant al marcador el Ribes perd el control del partit per la empenta del contrari i en dos minuts bojos, amb algun error de marca inclòs, La Múnia amb dues centrades a l’àrea aconsegueix donar-li la volta al marcador en dos minuts, al 62 empata i al 64 el 1-2.
El Ribes es refà i no perd la esperançà de marcar en cap moment, al minut 90, l’arbrit de forma molt rigorosa expulsa al porter del Ribes, Javi per evitar que un jugador de La Múnia perdés temps al assenyalar-li un fora de joc, li agafa la pilota, aquest cau al terra i l’arbrit entén que hi ha hagut agressió.
Però tot i jugar amb 10 el Ribes ha continuat atacant i al minut 93 Tomi aconsegueix un gran gol de falta directa a la frontal de l’àrea gran.
C.D. Ribes: Javi, Pablo (Moreno, 77’), Josua, Pineda, Félix, Josan, Tomi, Gàmez (Valencia, 90’), Luismi (Serra, 69’), David (Moha, 45’) i Guille.
La Múnia A.E.: Pros, Cano, Pedro, Isaac, Cámara, Arturo, Marc Riva (Juanito, 57’), Héctor, Sergi, Miguel i Jhonatan (Limon, 66’).
Àrbitre: Jose Luis Calleja Martinez (Terrassa), bé,no ha deixat que el partit se li escapés en cap moment.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!