Miquel Vall |
23-11-2009 01:37
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els dos conjunts han saltat al camp disposats a emportar-se els tres punts. Quan només portaven 4 minuts de joc, Triguero aprofitant una centrada de Prieto ha tingut en el seu cap el primer gol local, peró la pilota ha sortit pel costat de la porteria. A partir d'aquesta jugada ha estat el Palamós el qui portava el ritme del partit però li faltava definició en les finalitzacions de les jugades, la majoria d'arribades que feia el Vilanova no passaven del mig del camp ja que les refusaven el jugadors del Palamós. En el minut 17 un córner servit per Triguero l'ha refusat la defensa i el refús ha caigut els peus de Boira que ha centrat i Javi Garcia no ha arribat a rematar a porteria pels pèls.
El Vilanova es trobava còmode dins del camp i per les bandes anaven arribant algunes ocasions de gol. D'aquestes ocasions en el minut 24 Triguero ho provava centrant i Boira ha rematat tot sol davant el porter però l'esfèrica ha sortit fora. La recompensa a l'esforç ha arribat 3 minuts més tard amb un llançament de falta executada per Prieto que Javi Garcia ha rematat dins l'àrea i ha batut el porter per fer pujar l'1 a 0 en el marcador. Amb una jugada de contraatac del Palamósl'àrbitre ha xiulat penalt a favor i Manel ha aturat el penalt enviant la pilota a córner després que la pilota toqués el pal i li rebotés a l'esquena.
A la represa els dos conjunts han sortit sense efectuar cap canvi a les seves files i amb un Vilanova disposat a sentenciar el partit. En el minut 53 Eloi ha encarrilat la banda dreta i a l'interior de l'àrea ha fet un passada enrere on Sergi Soler ha rebut la pilota i ha xutat a porteria on el porter i algun defensa després d'alguns rebots han vist que la pilota havia entrat al fons de la xarxa fent pujar així el 2 a 0 al marcador.
El Palamós que no havia perdut encara l'esperança intentava crear jugades per les bandes per tal d'escurçar el marcador, però es trobava amb una defensa molt inspirada i amb un porter molt atent a totes les jugades de perill. El minut 62 Diego ha aprofitat una pèrdua de pilota al mig del camp del Vilanova que ha fet jugada amb Salvanyà i aquest a xutat des de la frontal però ha vist com Javi Garcia refusava el xut amb el cos. L'àrbitre també volia ser protagonista i en el minut 76 ha anat a la banda de les banquetes per parlar amb l'assistent i aquest li ha dit que Robert Elvira, tècnic del Vilanova, no parava de protestar les accions de l'àrbitre i l'ha expulsat.
El Vilanova ha sumat els tres punts vitals per seguir escalant posicions a la taula classificatòria de la lliga. Els vilanovins visiten dissabte vinent el municipal d'Amposta a les vuit de la tarda on volen continuar amb la bona ratxa de joc de les dues últimes jornades.
VILANOVA: Manel, Boira, Javi Garcia , Baraldes, Sergi Soler, Sergi Perez, Jarabo), Prieto( Marc Bonamich 77'), Eloi( Epitie 66'), Triguero( Carlos 85'), Padilla
PALAMÓS: Arribas, Peti, Pep Arau, Salvanyà( Roca 66’), Marc Vila (Sarabia 54’), David Cornella, Diego, Jaume Duran, Alvaro, Julien, Charcos
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!