VD |
16-12-2009 22:52
L'empresa patrocinadora de club de futbol Vilanova, FFC, ha desaparegut deixant al club en una situació econòmica complicada, així com als treballadors de la pròpia empresa i altres petites empreses amb les que treballava. FCC, dedicada a les construccions d'obra nova i les reformes d'habitatges, està executant les obres de la Plataforma de Serveis a les Persones, un projecte que ja es va veure endarrerit perquè l'anterior constructora va tenir problemes amb l'Ajuntament en demanar un increment de la despesa. FCC també ha col·laborat en diferents projectes culturals de la ciutat, patrocinant les activitats de l'Ajuntament.
Ara, segons fonts properes a l'empresa i al mateix club de futbol, el responsable del negoci ha marxat i no l'aconsegueixen localitzar. Les mateixes fonts apunten que la desaparició hauria estat voluntària i motivada per algun tema econòmic, sense especificar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!