hoquei patins

El Patí classificat matemàticament per la Copa del Rei de Lloret (Actualitzat)

Serà cap de sèrie si guanya al Shum dimarts o amb un altre resultat combinat amb els dels seus oponents per aquesta 4à plaça

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Després de la 14èna jornada de l'OK Lliga  el C.P. Vilanova disputarà la fase Final de la Copa del Rei a LLoret el darrer cap de setmana de febrer.

Juntament amb el Vilanova hi son classificats  el Liceo, Vic, Barça i LLoret i tenerife

Les altres dues  plaçes se las jugaran entre el , l' Alcoi, el Noia i el Reus.

A hores d' ara el Reus es qui resta fora de la Fase Final, però guanyant entraria en detriment de l' Alcoi o del Noia, aquest últim depenent  del seu resultat

Enla darrera jornada de la primera volta  els partits entre aspirants a les tres places son:

BARÇA- TENERIFE

REUS - ALCOI

NOIA- LLORET

El Patí serà cap de sèrie si:

a) guanya al Shum

b) si el Pati empata amb el Shum  i  el LLoret empata o perd a Noia

c) Si el Patí perd  amb el Shum i  el LLoret i/o el Tenerife no guanyen  a Noia i C' an Barça respectivament

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local