VD |
14-01-2010 21:26
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El pavelló firal de Vigo va omplir-se amb prop de cinc mil espectadors que van gaudir de l'espectacle ofert pels pilots. El polac Tadeusz Blazusiak (KTM) va guanyar amb auoritat les tres mànigues finals i va proclamar-se matemàticament guanyador d’aquest Campionat.
El pilot penedesenc Daniel Gibert (Yamaha) va tenir la seva millor actuació en aquest Campionat del Món, classificant-se tercer en dos de les mànigues finals i setè en l’altre. Amb aquests resultats va finalitzar quart i va pujar fins la cinquena plaça del Campionat . Xavier Leon (Gas Gas) també va tenir una molt bona actuació classificant-se vuitè, setè i sisè en les mànigues finals, per finalitzar en setena posició .
La darrera prova d’aquest Campionat del Món d’Enduro Indoor tindrà lloc a Barcelona, al Palau Sant Jordi , el proper diumenge dia 31 de Gener .
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!