BÀSQUET

El Ribes es revenja del Castellbisbal amb certa comoditat

TERCERA CATALANA FEMENINA

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El segon equip femení del Bàsquet Ribes va afrontar l'última jornada com una autèntica revenja. Després d'haver perdut el partit d'anada, les blaves tenien clar que no tornarien a caure davant del Castellbisbal. Malgrat que l'inici del partit va ser molt feixuc, les ribetanes es van acabar imposant per endur-se el matx per 51-39.



Les locals estaven convençudes que la derrota de la primera volta no havia estat res més enllà d'una ensopegada, però els primers compassos de joc feien preveure que aquesta ensopegada es tornava a repetir. Constants errades en defensa i un joc molt espès en atac feia que els minuts avancéssin amb un marcador tan ajustat que duia a un empat a 10 al final del primer temps.



La manca de concentració estava passant factura a un ribes que no acabava de treure suc a les seves possibilitats, fins que una tímida reacció les portava a avançar-se 22-16 a falta de dos minuts pel descans. Però tant sols era això: un petit pas per endavant, ja que el Castellbisbal seguia més viu que mai i el matx arribava a la mitja part amb el partit totalment obert (resultat 24-20).



Va ser al tercer període quan el Ribes es va treure la son de les orelles i va fer un cop sobre la taula. En el moment que va apretar una mica les línies defensives i va saber aprofitar el joc interior, els va ser fàcil desempallegar-se de les visitants. De sobte, el Castellbisbal es va veure descol·locat amb el 39-28 que obria el darrer període.



Durant els últims deu minuts, les de Marc Ferrer va saber mantenir-se en tot moment per davant amb un nou objectiu: aconseguir superar els 12 punts del bàsquet average del partit d'anada. La fita semblava força complicada, ja que les del Vallès no deixaven respirar gaire a les locals. Amb tot, als últims minuts el Ribes va estar a les portes d'aconseguir superar aquest marge de punts però, finalment, un parell d'errades ofensives van provocar dues pèrdues que ajustaven el resultat final a 51-39, de manera que el balanç entre l'anada i la tornada quedava igualat (tot i que amb un millor resultat a camp contrari per a les blaves).



Bàsquet Ribes: Anna (4), Mireia, Carlota (2), Blanca (7), Adri, Pagès (7), Romeu (3), Gemma (4), Cris, Liz (3), Eli (11), Lídia (10).



Aquesta setmana les de Sant Pere de Ribes afronten el derbi comarcal contra el CEVG 2 (dissabte, 17.45h).

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local