hoquei patins

El Patí s'enfrontarà al Lloret en la Copa del Rei

En el sorteig  de la fase Final de la Copa del Rei que es jugarà a Lloret de Mar entre el 25 i el 28 de febrer, el resultat ha estat:

DIJOUS 25 DE FEBRER

Partit 1.- LICEO COINASA - TENERIFE
Partit 2 .- C.P. VILANOVA- GRUP LLORET

DIVENRES 26 DE FEBRER

Partit 3.- RONCATO C.P. VIC – NOIA FREIXENET

Partit 4 .- F.C. BARCELONA – REUS DEPORTIU

DISSABTE  DIA 27 DE FEBRER

Semifinal 1 .- Guanyador Partit 1 - Guanyador Partit 2
Semifinal 2.- Guanyador Partit 3 - Guanyador Partit 4

DIUMENGE 28 DE FEBRER

FINAL 
Guanyador semifinal 1 – Guanyador semifinal 2

NOTA.- Els horaris dels partits son a confirmar properament (. Els de quarts de finals seran a dos quarts de vuit i a dos quarts de deu del vespre)

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local