Llorenç Mateo |
19-02-2010 20:34
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest vespre s’ha celebrat en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Vilanova el sorteig de les semifinals de la Fase Final de la Copa de la Reina d’Hoquei Patins Femení.
El sorteig ha estat presidit per l’Alcalde de Vilanova,Sr. Ignasi Elena, el President de la FEP, Sr. Carmelo Paniagua i el President del Patí Sr. Lluís Soler.
Els aparellaments han estat
Dissabte 20 febrer
A les 11 hores BIESCA GIJON- C.P. VOLTREGA
A les 13 hores C.P. VILANOVA – CERDANYOLA H.C.
Els partits es podran seguir en diferit pel Canal Blau TV - Maricel TV a partir de les 14 i 15 hores respectivament
La final es jugarà el diumenge a partir de dos quarts d'una del migdia i es podrà veure pel Canal 33 de TV3 a partir de les 14,30 hores i pel canal Blau TV – Maricel TV a partir de les 14 hores.
En quant a la Copa Catalana d’Hoquei Base Femení el sorteig ha estat:
Dissabte 20 febrer
A les 17, 30 hores MATARO H.C. – C.P. CASTELLET
A les 18,45 hores C.H. VILASSAR – C.P. VILANOVA
La final diumenge a partit de les 10 del matí
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!