CP Vilanova |
02-03-2010 15:03
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El Club Patí Vilanova engega una nova campanya de captació de socis, tot aprofitant el moment dolç a nivel d’imatge que s’ha assolit amb la copa del Rei. Aquesta nova campanya, que es posa en marxa tot coincidint amb el partit davant el Noia, consisteix en la creació d’un carnet de soci vàlid fins a final de temporada, al preu de 50€ i que, a més a més dels partits, inclou 15 díes d’entrada gratuïta al centre d’esport i wellness AQUA, ja que AQUA vol estar al costat del Patí i donar una empenta cara a la captació de nous socis pel Club.
Amb aquesta iniciativa, el Patí espera assolir alguns socis nous que ja s’han identificat amb el Club i va especialment dirigida als aficionats que es van desplaçar a Lloret al partit de semifinals i a la final, amb el missatge de que el Patí encara té més coses a dir, però amb l’ajuda de tots.
Paralelament, i també dins el marc d’aquesta campanya, el soci en actiu que porti un soci nou amb aquestes condicions esmentades , tindrà l’ entrada gratis al partit de copa CERS , CP. Vilanova-HC. Benfica.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!