hoquei patins

El Noia es replanteja la seu de la final de la Lliga Europea

La manca de suport de les institucions derivada de la crisi fa replantejar al Noia la seva candidatura a ser seu de la Final a Sis de la Lliga Europea

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Segons s' informa en el portal "OKCat"  la junta del Club Esportiu Noia Freixenet acaba de comunicar que finalment ha decidit no presentar la candidatura per acollir la Final a 6 de la Copa d’Europa ja que ni la Generalitat de Catalunya, mitjançant la Secretaria General d’Esports, ni l’Ajuntament de Sant Sadurní han pogut donar suport econòmic a la candidatura de Sant Sadurní com a seu de la Final a 6, a causa de l’actual crisi econòmica que també pateixen aquestes administracions.

Des del Club Esportiu Noia Freixenet, al veure que només es podria comptar amb el suport d’empreses privades i que s’acabaria depenent de la venda d’entrades i d’abonaments, s’ha decidit no optar a organitzar aquesta competició.

No obstant, tot i el no-suport de les administracions públiques, des de l’anunci del passat diumenge 7 de març, data en què es feia públic que el Noia estava estudiant organitzar la Final a 6, han estat molts sadurninencs i aficionats de l’hoquei d’arreu de Catalunya que han donat suport a aquesta iniciativa, ja que quatre dels sis equips que la disputaran seran catalans. Des del Noia Freixenet s’agraeix que Roncato Patí Vic, CH Lloret, Tecnol Reus, Barcelona Sorli Discau i TV3 hagin donat suport a la que havia de ser la candidatura catalana per acollir la Final a 6.

Amb la renuncia del Noia, si cap altre equip català decideix presentar candidatura –el termini s’acaba aquest diumenge–, i si el Porto no acaba presentant candidatura, Candelária acabarà acollint la Final a 6 de la Copa d’Europa.

Font : www.okcat.cat

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local