GIMNÀSTICA

Paula Raya deixa sentenciada la primera posició a la Copa Catalana

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Dissabte passat, 17 d'abril, les instal·lacions del Gràcia Gimnàstic Club de Barcelona van albergar aquesta competició. La Fundació hi presentava la seva actual millor gimnasta, la Paula Raya, del nivell 6. Amb el segon lloc aconseguit a la primera fase, la vilanovina tenia com a objectiu conquistar el calaix més alt del podi.

Amb una gran actuació va aconseguir-ho i així, va presentar candidatura per endur-se la Copa Catalana d'enguany. Caldrà esperar a la tercera fase del 8 de maig per conèixer el desenllaç de la competició.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local