VD |
19-04-2010 22:30
Organitzat per Pàdel Academy amb la col·laboració del CEM Parc del Garraf, el circuit s’articula en tres proves (sistema lliga) i comptarà amb la participació de més de 60 jugadors dividits en tres categories de nivell.
La segona prova es jugarà el mes d’octubre a les instal·lacions del Centre Esportiu Vallpineda i la tercera i última es jugarà al gener a les instal·lacions del Club de tennis Vilanova.
Després d’aquest circuit la Comarca del Garraf tindrà el primer ranking oficial.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!