Llorenç Mateo |
09-05-2010 17:48
El proper cap de setmana (15 i 16 de maig) es disputarà a la ciutat de Torres Novas (Portugal) la Final a Quatre de la Copa de la CERS.
Els equips participants son :
BENFICA, BLANES, IGUALADA i LICEO
Dissabte dia 15 es jugaran els partits de semifinals:
A les 18,30 hores S.L. BENFICA – C.P. BLANES
A les 20, 30 hores PROINOSA IGUALADA – LICEO COINASA
Els horaris i ordre , segons la CERS, son provisionals ja que depenen de les transmissions de TV3 i de TVG.
La final es disputarà el diumenge a partir de les 15 hores
Els arbitres designats son dos italians i dos portuguesos
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!