Tennis taula

L’Innovallar Vilanova B acaba la temporada

Cau als quarts de final ja ascendit a tercera nacional

Marc Brull

Marc Brull

L’equip de preferent perd la tornada dels quarts de final del play-off contra l’Esparreguera per 4-1 el mateix resultat de l’anada. Els vilanovins amb poques opcions i en un partit intranscendent es presentaven amb una barreja entre el segon i el tercer equip. Salva Milà perdia els seus dos punts, Francesc Conde perdia en un partit molt igualat i Marc Brull en el segon partit a la categoria poc podia fer. El punt del dobles Conde-Milà va ser la nota positiva del partit en l’únic punt dels visitants.
Balanç positiu de la temporada amb l’ascens a tercera nacional. La temporada vinent tocarà defensar la nova categoria. El Vilanova es dedicarà en aquest mes a preparar la nova temporada i l’Open Vilanova del proper 3 i 4 de Juliol.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local