VD |
16-06-2010 22:39
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Prop de 500 esportistes de la nostra comarca van participar aquest passat dissabte en les activitats programades pels organitzadors de la Trobada. A part dels seus respectius esports els i les joves esportistes van poder gaudir de diverses activitats lúdiques i finalitzar la jornada tot inagurant la temporada de la piscina del Poliesportiu Municipal de Cubelles.
Es van inscriure en aquesta trobada comarcal entitats dels municipis de Canyelles , Cubelles , Sant Pere de Ribes , Sitges i Vilanova i la Geltrú.
L'organització de la Trobada de Cloenda va anar a càrrec de la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Cubelles i del Consell Esportiu del Garraf.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!