GIMNÀSTICA

El Memorial Xavier Garcia comença amb força

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’acte va començar a les 19h a la sala polivalent de l’Estadi dels Alumnes Obrers de Vilanova. Cal destacar-ne la presència del Sr. Salvador Becerra, regidor d’esports de l’ajuntament local, el Sr. Pere Garcia, vicepresident de La Fundació i Mª José Ubide, la pintora protagonista de l’exposició d’aquest any.

En Pere Garcia va obrir els parlaments agraint la col—laboració a la pintora vilanovina amb l’organització del Memorial i el regidor va expressar que era un plaer estar amb la família de La Fundació. Finalment, Mª José Ubide va donar les gràcies a l’organització del Memorial per haver escollit l seva persona com a pintora d’enguany. També va agrair l’assistència a tot el públic present a la sala.

Va destacar també que el més emocionant havia estat veure la impressió que el quadre pintat per al Memorial havia causat sobre el Pare d’en Xavier i la seva família. Amb això, deia ja quedava completament satisfeta. L’endemà dissabte era l’hora de la secció de Gimnàstica artística. A partir de les 18h, el pavelló de Les Casernes es va omplir per presenciar el festival de fi de curs en el qual van participar més d’un centenar de nens i nenes de tots els nivells.

En una primera part, els equips de competició de La Fundació al complet van fer una exhibició en els aparells. Hi havia gimnastes de categoria Escolar, Promoció, Base i Tecnificació, tant femenina com masculina. A la segona part, va ser el torn dels grups de Preparació a l’Esport i d’Iniciació que, acompanyats pels experimentats gimnastes de competició, van fer un alegre i desenfadat show al ritme dels noranta, amb música de les Spice Girls i dels Backstreet Boys.

Per acabar, el regidor d’esports, Salvador Becerra, el vicepresident de La Fundació, Pere Garcia i els membres de la junta de la secció de Gimnàstica Artística van fer l’entrega de medalles i obsequis a tots els esportistes. També els entrenadors van entregar els diplomes de final de curs.

La secció de Gimnàstica Artística de La Fundació, que ja té obertes les inscripcions per la temporada vinent, també serà present el proper diumenge dia 20 a la Festa de Cloenda del Memorial amb una petita exhibició.


A més d’aquests dos actes, durant tot el cap de setmana, l’Estadi dels Alumnes Obrers i el seu camp annex van viure el torneig de futbol federat, l’acte més multitudinari de tot el Memorial. Des dels més menuts, els Benjamins fins als més ganàpies, els Juvenils, va disputar durant els dos dies triangulars i quadrangulars per tancar una temporada plena d’èxits per a la secció.

Hi va haver prop d’una quinzena d’equips convidats de la Unió Cambrils, el C.E. Mercantil, el C.F. Igualada, el C.E. Manresa, la U.F.B. Jabac Terrassa, l’E.F. Valls, l’A.E. Prat, la U.E. Lleida, la U.C.F. Santa Perpètua, el C.F. Can Vidalet, l’E.F. Prat Blaugrana, la U.D. Castelldefels i el
C.F. Calafell. Una gran festa del Futbol. El proper cap de setmana els actes seguiran amb el Sopar del Memorial, el festival de la secció de Patinatge Artístic o el torneig de futbol escolar.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local