VD |
08-07-2010 22:12
La pista doble poliesportiva exterior del Poliesportiu municipal de Cubelles es veurà beneficiada properament d’unes obres d’adequació i millora que pretenen assegurar la seguretat i el confort dels esportistes. L’equipament esportiu -de 42x22 m i 924 m2- ha patit un desgast important al llarg dels anys i algunes zones presenten un mal estat per no haver-s’hi fet mai cap actuació d’importància.
L’objectiu de l’obra és reparar i refer la pista esportiva amb les mides reglamentàries mitjançant un recrescut sobre el paviment actual i un tancament perimetral, amb un pressupost total de 25.981,12€. El nou paviment de la pista serà adient a les normatives vigents, serà de fàcil manteniment i permetrà acollir-hi altres activitats no esportives.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!