hoquei patins

El Mataró ocuparà la plaça del Cerdanyola en la Primera Nacional Estatal

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Segons informa la FEP, el Comité Nacional d'Hoquei ha decidit que el Mataró H.C. ocupi la plaça lliure en la Primera Nacional Estatal, produïda per la renúncia del Cerdanyola H.C.

Resta pendent en aquesta competició que es confirmi o no la renúncia del Burguillos extremeny, per les raons econòmiques que varem apuntar.

 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local