FUTBOL

Resultats del Suburense

El Sènior Femení va perdre 1 a 3 contra l'Espanyol, en un partit en el qual va estar bona part per davant al marcador.

L'alineació va ser la següent: Aldara, Serra, Ferret, Luri, Sarai, Alba, Buti, Nati, Júlia, Eli, Marina, Sandra, Estitxu, Esther, Ferrer, Nuri i Tati.

El Sènior Masculí tampoc va poder emportar-se la victòria contra el Cubelles. El resultat va ser un 2 a 3 a favor dels cubellencs.

D'altra banda, l'equip aleví-infantil ja ha començat a entrenar i el cadet-juvenil ho farà demà dilluns a les 19h.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local