BÀSQUET

L'Air Vent 2000 es desfà en mans del BF Viladecans

Segona Catalana Femenina

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El femení del Ribes hagués pogut donar la campanada però tot va ser una il•lusió. Malgrat començar el partit posant-se per davant en el marcador, a partir del segon període va desaparèixer per complert davant un BF Viladecans autoritari i molt seriós que es va endur el matx per 44-68.

Allò de “voler és poder”, dissabte al pavelló de Sant Pere de Ribes es va complir a la perfecció. Mentre l’equip de Lluís Liberal va voler, va poder plantar cara a un dels equips més durs de la lliga. El nivell físic i tàctic del BF Viladecans (conjunt Júnior preferent durant la última temporada) contrasta amb un Ribes força més modest. Tot i així, les blaves van saltar a la pista concentrades, organitzades, eficients i molt fortes en defensa. Tant és així que el primer quart es va resoldre per 21-12 mentre les del Baix Llobregat se’n feien creus.

Però aquí es va acabar tot. Com un globus que es va desinflar poc a poc, o millor dit com si hagués esclatat de cop, el Ribes va tirar per la borda tota la feina feta i l’equip es va desintegrar poc a poc mentre el Viladecans capgirava el matx. Lluny del treball conjunt, les de Liberal van abusar de l’individualisme, que les va dur a congelar el seu marcador i veure com les rivals els imposaven un dur parcial 5-19 al final del període (26-31 a la mitja part).

Només eren cinc punts de diferència, i el Ribes va reprendre el joc disposat a remuntar-los. Una predisposició, però, que va durar pocs minuts, perquè aviat l’Air Vent va tornar a mostrar la seva pitjor imatge, amb un excés d’egoisme individual, poc treball d’equip i una irrisòria intensitat defensiva. Una situació que el Viladecans va aprofitar de nou per demostrar la seva seriositat i autoritat fins al punt de situar-se a les portes de l’últim quart dominant per 33-54 (parcial 7-23).

A partir d’aquí, el mateix Lluís Liberal va desistir de resoldre un partit en el qual el propi equip va deixar de confiar. Els minuts van anar passant i finalment el Viladecans va sentenciar el matx per 44-68, sense poder pensar per un moment que el Ribes havia començat el partit somiant en haver-se endut el triomf.

Bàsquet Ribes: Juliachs, Liz, Blanca (4), Piqui (7), Anaïs (2), Marta, Cris, Anna I. (13), Berta (7), Anira (5), Lídia (6).

De cara el proper cap de setmana, l’Air Vent intentarà treure’s el mal gust de boca de les últimes jornades visitant la pista del Gavà (18h).

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local