VD |
15-12-2010 23:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Campionat Catalunya Primera divisió sènior masculina: Opticàlia Holandesa CE Vilanova 3 - 2 Vòlei 6 Manresa
Victòria important a casa del Sènior 1 masculí, Opticalia Holandesa CE Vilanova, davant un Vòlei 6 Manresa molt endollat que volia arrencar punts del Pavelló Poliesportiu del Garraf. La manca d’entrenaments de les darreres dues setmanes per festivitats no van ajudar a marcar la diferència qualitativa que hi havia entre els dos equips, i massa imprecisions van fer somiar al Vòlei 6 Manresa i forçar un cinquè set. Al final, però la lógica es va imposar i els grocs es van endur la victoria, però han de retrobar‐se amb el seu bon joc si volen sorprendre al tercer classificat la propera setmana, el Vikings Vòlei Prat i decidir per quines posicions ha de jugar el nostre equip del Garraf. Ens trobem en una de les lligues més ajustades de les últimes temporades.
Campionat Catalunya Segona divisió sènior masculina: Opticàlia Holandesa CE Vilanova 'B' 1 - 3 CV Torrefarrera
Campioonat Catalunya Tercera divisió sènior femenina 'b': Opticàlia Holandesa CE Vilanova 'A' 1 - 3 Panteres Grogues Vòlei Femení
Campionat Catalunya Tercera divisió sènior femenina 'C' - Grup B: Opticàlia Holandesa CE Vilanova 'B' 3 - 2 CV Martorell
Campionat Catalunya Tercera divisió juvenil femenina - Grup A: Opticàlia Holandesa CE Vilanova 3 - 1 CV Monjos
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!