VD |
20-12-2010 23:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Sènior “A” – masculí - Copa Catalunya – Grup 01
Bàsquet Sitges “A” 80
C.B. Igualada “A” 48
M.Perez 2, C.Fuentes 8, A.Mestres 9, M.Sabaté 4, D.Rodriguez 13, J.Torres 11, D.Carreter 2, A.Barro 8, X.Sabaté 12, I.Figols 2, I.Vicente 8, T.Caverdos 1.
Entrenadors : E.Piñero i R.Esteller Delegat: David Nuñez
Parcials: 19-8 22-11 20-15 19-14
El C. B. Sitges jugava el passat cap de setmana un partit importantíssim per les espiracions d’aquest equip per seguir aspirant a les fases d’ascens. Jugaven el Sitges, que és el tercer classificat amb tres partits perduts, front el C. B. Igualada que era el quart classificat amb quatre partits perduts. El que feia esperar un partit que trauria espurnes, més quan dos dels actuals jugadors del Sitges com en Xavi Sabater i el Jaume Torres van ser jugadors del Igualada fa dues temporades quan aquest equip jugava a EBA.
El cinc inicial del Sitges estava format per Marc Sabater, David Rodríguez, Dani Carreter, Xavi Sabater, i Isaac Fígols. El Sitges sorprenia el Igualada amb un 4-0 que el Igualada capgiraria amb un 4-8 del minut sis, en els darrers 4 minuts el Sitges aconseguiria un parcial de 15-0 amb una defensa que l’Igualada no sabia com superar. En el segon quart la defensa del Sitges continuaria i un parcial global de 22-11 en aquest quart, deixava el C.B. Igualada desprès de jugar 20 minuts amb tan sols 19 punts, mentre que el Sitges superava els 40 punts. La diferència en el marcador a la mitja part no feia pensar que fossin el tercer i el quart classificat donada la superioritat del Sitges.
A la represa la superioritat del Sitges no feia més que manifestar-se en forma d’avantatge en el marcador fins l’escandalós 72-36 del minut sis de l’últim quart moment en que tots dos equips decidiren deixar passar el temps fins arribar al final amb el resultat 80-48.
El partit jugat pel Sitges va ser una autèntica lliçó de com es defensa, sense donar ni un minut de descans al Igualada que tenia que llençar en moltes ocasions amb la possessió pràcticament esgotada i en llançaments precipitats i poc precisos, cosa que facilitava el rebot dels pivots del Sitges i les sortides en contraatac, finalitzades alguna d’elles en espectaculars esmatxades, especialment la darrera d’Adrià Mestres que va merèixer una autèntica admiració per part del públic, els companys d’equip i fins i tot dels jugadors del Igualada, per l’espectacular volada del jugador del Sitges per sobre dels seu defensor.
El Sitges continua tercer a la classificació amb tres partits perduts, un més que els dos primers classificats, el Collblanc - La Torrassa i els Lluïsos de Gràcia. El quart classificat és ara el C.B. L’Hospitalet amb quatre partits perduts i que és el proper rival del C.B. Sitges, partit que es jugarà el proper dissabte dia 8 de gener a les 18:00 hores a L’Hospitalet.
Sènior “B” – masculí – 2ª Catalana – Grup 02
Bàsquet Sitges “B” 52
Euronics C.B. Calafell 67
P.Lahoz, J.Dominguez, T.Caverdos, C.Sanchez, A.Sant, N.Guillen, M.Lahoz, M.Perez, T.Marcer, P.Lopez, M.Hopper, N.Velasco, J.Borrell.
Entrenadors : J.López i F.Dominguez
Parcials: 15-17 8-20 13-21 16-9
El C.B. Sitges, tretze classificat amb tres partits guanyats rebia el passat cap de setmana el C.B. Calafell, que era l’onze classificat amb quatre partits guanyats. El cinc inicial del Sitges el formaven Toni Marcer, Aniol Sant, Noel Guillem, Mauro Pérez i Julià Borrell.
El partit començà força igualat tot i que el Calafell aconseguia els punts a base de triples, tres en aquets primer quart i un marcador de 15-17. En el inici del segon quart la intensitat de la defensa del Sitges va baixar i el Calafell se’n aprofita i anotava tres triples pràcticament consecutius i aconseguia un parcial de 2-13 i un marcador de 17-30 al minut sis del segon quart, al final del quart 23-37.
Un mal inici de tercer quart feia que el Calafell marxés en el marcador fins el 28-55 del minut set, que dos triples consecutius d’Aniol del Sitges retallaven fins el 36-68 del final del tercer quart. El darrer quart de pur tràmit fou l’únic que el Sitges aconseguí guanyar amb un parcial de 16-9, per finalitzar 52-67.
El proper partit del C.B. Sitges “B” és el dissabte dia 8 de gener del 2011 a les 19:30 hores, a la pista del C.B. Gavà 2, que actualment és el darrer classificat amb dos partits guanyats.
Júnior “A” – masculí - Nivell “A” – Grup 06
Bàsquet Sitges “A” – Cal Noi 66
Galtes Bàsquet Igualada “B” 44
C.Nogales, D.Bernaus, F.Gracia, D.Navarro, D.Paniagua, A.Roca, A.Font, O.Olearte, P.Sant, I.Velasco, S.Roig, A.Piquè.
Entrenador: Cristian Sánchez Delegat: Jordi Sant
Parcials: 17-10 16-9 18-10 15-15
Desprès de unes jornades dures amb equip per dalt de la classificació, aquesta jornada ens enfrontem amb un equip de mitja taula, però amb 6 baixes en l’equip i amb un reforç de Lucas Pérez que fa el seu primer debut amb el Junior.
Donades les circumstancies el Sitges vol donar la sorpresa fent un pressió agressiva per poder robar boles, el primers minuts són una mica de desconcert, però el marcador comença a ser favorable amb un parcial de 10-4, l’equip es comença a relaxar donant opcions al segon quart de amb tres jugades de l’equip visitant acabant en la línia de 6,25 situant el partit amb un 19-28.
Tot i la defensa en zona el Sitges no acaba de torbar-se còmode dins de la pista i el Igualada no deixa perdre cap oportunitat, finalment amb en els últim quart amb una bona defensa aconseguim allunyar-nos del marcador i arribar a una diferencia de 22 punts a l’inici del últim quart, acabant el partit amb un marcador favorable.
El proper diumenge dia 9 de Gener a les 10:45 hores desplaçament a la pista del SA.FA. Sant Andreu.
Cadet “A” – masculí – prèvia - Nivell “A” – Grup 08
Bàsquet Sitges “A” 48
C.B. Prat – Aigües del Prat “A” 60
M.Sequerra, A.Sanjose, J.Lopez, G.Albes, J.Solis, E.Retamero, N.Borrell, L.Perez, B.Aguilar, D.Nieto, T.Velasco.
Entrenadors : G.Bover i M.Lahoz
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Cadet “B” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 12
Bàsquet Sitges “B” 52
C.B. La Palma 37
H.Baig, R.Matas, D.Martinez, J.Martinez, M.Marcet, M.Tsvetkov, X.Matas, D.Almirall, P.Lopez, S.Gonzalez, P.Martinez, F.Olivella, J.Martinez.
Entrenadors : J.Lopez i C.Lopez
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Cadet “C” – masculí – prèvia - Nivell “C” – Grup 09
Bàsquet Sitges “C” 48
U.E. Torrelles 29
M.Sella, E.Navarro, O.Alcocer, A.Campillo, B.Arnaudas, D.Lazaro, G.Pique, L.Itarte, D.Alvarez, O.Porras, A.Almirall.
Entrenadors : N.Guillen
Per fi, el Cadet “C” del Club Bàsquet Sitges va jugar el millor partit de l' any i és va endur la primera victòria de la temporada, amb un bon treball en defensa i un millor atac contra zona que va plantejar el torrelles durant molta estona del partit, el sitges al final va sortir guanyador d' un duel molt desigual a l' anada. bones festes i a la tornada a seguir amb aquesta dinàmica.
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Infantil “A” – masculí – prèvia - Nivell “A” – Grup 05
Bàsquet Sitges “A” 42
C.B. Gava’97 73
M.Rodrigo, A.Canovas, I.Morales, S.Otaduy, I.Royo, J.Quintana, E.Hernandez, B.Melo.
Entrenadors : A.Sant
Parcials: 15-9 7-8 7-30 13-26
L’infantil del C.B.Sitges va poder donar la cara durant els dos primers períodes davant d’un rival que es jugava la classificació pel nivell A1 (el màxim nivell de la categoria).
L’equip va sortir molt concentrat i amb molta confiança després de les últimes victòries aconseguides, però al tercer quart el C.B. Gavà va posar els seus millors jugadors a pista i va demostrar la seva superioritat físic i tècnica. L’infantil finalitza aquesta primera fase com a quart classificat assolint el nivell A2, objectiu que s’havia plantejat a principi de temporada, així doncs, moltes felicitats!!!
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Infantil “B” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 10
Bàsquet Sitges “B” 25
S.E. Casal Vilafranca 62
A.Galindo, D.Mezo, S.Pares, X.Carbonell, Y.Choquet, V.Llonch, S.Perez, Y.Nuñez.
Entrenadors : P.Castaño i F.Gracia
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Pre-Infantil “A” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 07
C.B. Esparreguera 31
Bàsquet Sitges “A” 47
V.Maso, D.Selma, N.Bernad, D.Alcazar, L.Jose, D.Marti, A.Marti, X.Uria, D.Sanjose, O.Camprubi, H.Goya, J.Sella.
Entrenadors : P.Lahoz i A.Lara
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Mini “A” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 14
Bàsquet Sitges “A” 23
C.B. Martorell – Solvin “A” 71
J.Planas, M.Puig, X.Mila, O.Capdevila, A.Ripoll, A.Ibañez, I.Grau, F.Albadalejo, V.Alemany, J.Vila.
Entrenadors : P.Sant
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Mini “B” – masculí – prèvia - Nivell “C” – Grup 08
Bàsquet Sitges “B” 2
C.B. Vallirana 2 – Mixte 0
P.Arnau, M.Aumatell, P.Rodrigo, F.Alcocer, O.Royo, D.Villellas, C.Izquierdo, B.Magdalena, A.Llopis, R.Garcia, A.Casterad, M.Zitan, A.Sole.
Entrenadors : A.Llorens
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Comarcal – Benjamí “A” – masculí – Grup “B”
AMPA Sant Bonaventura
Bàsquet Sitges “A”
Joseph Roman, Bruno Andres, Pau Masana, Pau Chacon, Marçal Gonsalvez, Nacho Davila, Nil Bellmonte, Ramon Matas, Marc Marcet, Daniel Yañez.
Entrenadors : N. Velasco i M. Olivier
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Sènior “A” – femení – 3ª Catalana – Grup 00
Bàsquet Sitges – La Oca 50
C.B. Solsona 52
Andrea Ll. 18, Gemma V. 3, Alba L. 5, Maria M. 2, Rosa Mª A. , Judit N. 4, Lorena M., Carol I. 8, Laia R. 8, Vinyet B., Carme Ll., Maria M. 2.
Entrenadors : I.Vicente Delegat: David Nuñez
Parcials: 13-11 14-12 14-9 9-20
Un altre partit perdut per l'equip Sènior per molt poca diferencia. Es repeteix la tònica dels últims partits on les noies de Sitges jugant un gran partit, però no es pot aconseguir la victòria per baixades de concentració i de intensitat durant alguns minuts. Com es veu en els parcials les nostres noies podien guanyar els tres primers períodes, atacant la zona 2-3, defensant fort, guanyant els rebots defensiu i surtin al contraatac, amb tot això s'arribava al inici de l’últim període amb una diferencia de 9 punts (41-32).
L’últim període, que era l'important per assegurar la victòria no començava gens bé, en atac s’entrebesava la zona, defensivament es baixaven els braços i les de Solsona feien un parcial de 14-0 (41-46). Al minut 7 les locals feien la primera cistella del període i a partir d’aquí reaccionaven i jugaven uns bons últims 3 minuts però ja no hi havia temps per remuntar.
El proper cap de setmana del 8 de Gener desplaçament a les 16:00 hores a la pista C.B. Navàs.
Cadet “A” – femení – prèvia - Nivell “A” – Grup 06
Bàsquet Sama “A” 66
Bàsquet Sitges “A” 49
Andrea L, Andrea M, Andrea A, Andrea P, Olga R, Patricia G, Judit L, Olga, Silvia F, Raquel G, Carla A.
Entrenadors : G.Bover i M.Munne
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Cadet “B” – femení – prèvia - Nivell “C” – Grup 01
SMP Xamba 3 51
Bàsquet Sitges “A” 42
Noelia G, Núria P, Clara M, Mireia C, Anna R, Maria M, Vinyet C, Eva V, Rebeca C, Clàudia A, Núria S, Mar R, Clara G.
Entrenadors : I.Vicente, M.Munne i C.Ivorra
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Infantil “A” – femení – prèvia - Nivell “B” – Grup 02
C.B. Cornella “B” 61
Bàsquet Sitges “A” 10
Alba O, Ares C, Aroa A, Nerea A, Cristina R, Ariana R, Nicole V, Anna E, Randy R, Maica F.
Entrenadors : A.Lopez i L.Ripoll
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Pre-Infantil “A” – femení – prèvia - Nivell “B” – Grup 02
SMP Xamba 51
Bàsquet Sitges “A” 27
Sofia V, Aina N, Margaux D, Marta V, Claudia A, Marina S,Valaya M, Andrea B, Marta D, Dhara P, Tiare T.
Entrenadors : C.Sanchez
Derrota per acabar l'any a camp de les primeres classificades, esperem mes victòries a la fase regular.
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Mini “A” – femení – prèvia - Nivell “C” – Grup 07
Bàsket Almeda 23
Bàsquet Sitges “A” 65
Ona A, Nuria G, Emma S, Claudia B, Marina H, Paula L, Carolina F, Maria H, Julia B, Jaya, Kelly, Camila.
Entrenadors : I.Fernandez i V.Bosch Delegats : V.Gil i J.Serrano
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Mini “B” – femení – prèvia - Nivell “C” – Grup 07
SMP Xamba 2 59
Bàsquet Sitges “B” 17
Anna A, Berta A, Judit G, Alba T, Elisenda C, Jana L, Jana H, Beatriz G, Viney M, Paola C, Marina P, Nina M.
Entrenadors J.Nuñez i E.Trujillo
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
Comarcal – Benjamí “A” – femení – Grup “A”
Bàsquet Sitges “A”
Anna G, Martina G, Belen F, Maria M, Laura N, Dori G, Alba M, Abril R, Maika H, Ona G.
Entrenadors : C. Nogales i C. Piquer
Jornada de D E S CA N S
El proper cap de setmana del 15-16 de Gener comença la fase Regular de la lliga.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!