FUTBOL

Primer punt dels trenta per la salvació

El CF Vilanova i AEC Manlleu s'han enfrontat aquesta tarda al camp dels Alumnes Obrers, on el resultat final ha estat d'empat a un

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Després de l'entrega en el partit dels jugadors vilanovins, i així el Vilanova que suma un puntet més de cara a la reacció per tal de pujar posicions a la classificació.

El partit ha començat amb un petit homenatge que el club ha fet al Sr. Balaguer per la seva dedicació durant tots aquests anys dintre del club; el Manlleu ha començat avisant en el minut 10 amb un refús que ha agafat fortet i el xut l'ha desviat Mario a córner. El partit estava molt lent i l'esfèric es jugava en el mig del camp sense crear ocasions per cap dels dos conjunts, no ha sigut fins el minut 24 quan un centre ras de Kiki el refús de la defensa l'ha agafat Forsinetti i el seu xut ha sortit creuat pel pal esquerre de la porteria de Fran. En el minut 27 un dels nous fitxatges del Vilanova, Forsinetti, ha abandonat el camp lesionat i en el seu lloc ha entrat Julià, en el minut 40 Cristian deixa l'esfèric enrere per Pitu i aquest ha xutat alt fregant el travesser. El Vilanova buscava el gol i en el minut 45 Julià en un un contra un amb el porter ha fallat el que hagués sigut el primer gol.

A la represa quan només es portaven 3 minuts jugats Geli ha rematat el primer pal després d'una sortida de córner i ha fet pujar el 0 a 1 al marcador. El Vilanova no s'ha enfonsat i amb l'entrada de Gascón per Fede i canviant el sistema de joc passant a jugar amb 3 defenses, s'ha volcat a l'atac per buscar l'Igualada, en el minut 61 Gascón rep una pilota llarga d'Acosta i dintre l'àrea dribla el porter i el seu xut que anava a gol l'ha tret Busquets desviant l'esfèric a banda. En el minut 73 Einard ha vist per banda dreta desmarcat a Cristian que entrava a l'àrea i li ha fet una passada en profunditat on Cristian ha definit amb un xut el segon pal per fer pujar l'1 a 1 el marcador. A partir de l'empat el Vilanova en volia més encara i una jugada que conduïa Cristian ha entrat a l'àrea on un defensa l'ha escombrat i l'àrbitre no ha xiulat un penalt que era claríssim, en el minut 82 Julà ha centrat el primer pal on Gascón no ha pogut controlar bé per rematar a porteria. En el minut 90 l'àrbitre ha expulsat a Mañosa per doble amonestació groga, en una falta en què el jugador vilanoví havia tocat la pilota. El Vilanova jugava els minuts de descompte amb 10 jugadors i en una jugada del Manlleu que ha canviat de banda l'esfèric, una mà innocent de Pitu, ha fet que veiés la segona targeta groga i marxés abans cap als vestidors. El partit ha finalitzat amb empat a un, i sumen el primer puntet d'aquests trenta punts que han d'aconseguir per la salvació.

CF VILANOVA: Mario, Fede (54’ Gascon), Valldosera, Mañosa, Forsinetti (27’ Julia), Pitu, Cristian, Guzman (88’ Venegas), Einar, Acosta i Kiki

AEC MANLLEU: Fran, Masolive, Xixo, Geli, Busquets, Putxi, Rude (75’ Romero), Baruc, Aumatell (71’ Seuma), Criado i Fortet (79’ Adria)

ÀRBITRE: Oliver Castaño Coso

AUXILIARS: Pujol Mestres i Villalobos Doblado

ASSISTÈNCIA: 200 Espectadors

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local