Tennis taula

L’Innovallar B no arrodoneix el cap de setmana

La classificació a tercera nacional es compromet

Salva Milà suma dos punts

Salva Milà suma dos punts

Cl Equip Pt
1 CETT ESPARREGUERA 16
2 TENIS TAULA PRAT 14
3 CPP IGUALADA 10
3 CLUB GIMNÀSTIC DE TARRAGONA 10
3 CTT ALMOSTER 10
6 IMPULS TT 6
6 INNOVALLAR C.T.T.VILANOVA 6
8 CTT LA SELVA 4
9 CTT LLEIDA 2
9 CTT ATL. MOLINS DE REI 2

Als triomfs importants dels altres dos equips no s’ha sumat l’equip de tercera nacional, perdent 4-3 a Almoster. Partit maratonià i molt disputat com ens te acostumats l’Innovallar B però sense premi. La situació a la lliga es podria tornar compromesa per mantenir la categoria de no resoldre a favor els propers partits.Un punt de Salva Milà resolent un partits igualat era el primer del partit. Jordi Cepero amb problemes a l’esquena va començar molt bè contra Marc Pinyol, el millor dels locals però va anar a menys en un punt que es demostraria important.Conde no podia sumar el seu punt contra un altre jugador amb pics. El dobles millor jugat pels locals en els darrers punts els situava el 3-1 a favor. Empatarien els vilanovins amb treballats punts de Jordi Cepero i Salva Milà. En el darrer punt Pinyol guanyava a Conde sense donar-li moltes opcions.

Tercer partit que perden els vilanovins per 4-3 i això fa que encara no hi hagi tranquilitat per la permanència.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local