FUTBOL

Un Suburense superior a tots

Resultats dels partits disputats el cap de setmana del 29 i 30 de gener

Aleví-infantil:
 
Ciutat Meridiana 4- Suburense 8 (Silvia 6, Filu 2)
 
Malgrat els 4 gols rebuts, el Suburense ha sigut molt superior en tot moment dintre del camp.
 
Cadet-juvenil:
 
Pallejà 3- Suburense 0
 
No estan fines les noies de Sandra i Albert que han tingut un gener molt dificil. esperem que al febrer millorin esl resultats.
 
Sènior femeni:
 
Suburense 4- Calafell 0 (Lau 2, Eli, Nati)
 
Molta superioritat la vista sobre el camp per part del suburense, quedant-se molt curt el marcador.
 
Sènior masculi:
 
Suburense 5- Riudebitlles 2

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local