Llorenç Mateo |
17-02-2011 16:01
La FEP informa que la Copa del Rei d'Hoquei Patins a celebrar la setmana vinent a Blanes tindrà un total seguiment televissiu, no sols amb les televions d'àmbit estatal (Teledeporte), com autonòmiques (Canal esports de TV3 i TVG), i TDT GARRAF( Canal Blau TV - Maricel TV)
Així el programa es el següent:
Dijous 24 febrer
Partit Vilanova - F.C. Barcelona. Teledeporte, Esports 3 i TDT GARRAF( Canal Blau TV - Maricel TV)
Partit Blanes - Liceo - Teledeporte i TVG ( Galizia) i TDT GARRAF( Canal Blau TV - Maricel TV)
Partits de divendres i semifinals de dissabte - Teledeporte- Esports 3 i TDT GARRAF( Canal Blau TV - Maricel TV)
Final diumenge. En directe Esports 3 iTDT GARRAF( Canal Blau TV - Maricel TV) i en difereit Teledeporte
La Televisió Gallega en funció del que faci el Liceo
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!