PÀDEL

Més pistes de pàdel al CEM Parc del Garraf

L’1 d’abril, començaran les obres de construcció de tres noves pistes de Pàdel al CEM Parc del Garraf. Amb aquesta millora, les pistes disponibles s’incrementaran fins a 5

Les obres finalitzaran a començaments del mes de maig, moment a partir del qual, els abonats gaudiran de quotes i serveis especials mitjançant el Club de Pàdel Parc del Garraf (classes particulars i col·lectives infantils i adults, Campus, torneigs i lligues).

Amb la direcció tècnica de Juan Díaz, International Coach Professional Pàdel, l’escola de Pàdel del CEM Parc del Garraf esdevindrà un punt de referència del Pàdel a Catalunya amb la inclusió per part de la Federació Catalana de Pàdel en el seu circuit de competicions.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local