VD |
04-04-2011 23:47
En els últims anys, els equips de La Fundació han aconseguit mantenir una gran progressió materialitzada en forma de continus ascensos de categoria i, d’aquesta manera, han passat a competir entre els millors. Sense anar més lluny, el Cadet A va visitar el passat dissabte la ciutat esportiva Joan Gamper per disputar la 23ena jornada de lliga del grup 1 de divisió Preferent. Però el cadet no és l’únic equip que visitarà les instal·lacions blaugranes aquesta temporada, ja que, enguany, gairebé totes les categories compten amb un equip enquadrat amb el F.C. Barcelona en la lliga. Només el Juvenil A s’ha quedat sense aquest privilegi tot i militar a la divisió Preferent, ja que a aquesta edat existeix una categoria encara superior, la divisió Nacional, reservada per una petita elit escollida.
Però la relació entre les dues entitats no es queda en una mera coincidència circumstancial en les diferents categories del futbol base. Els culers s’han convertit ja en uns habituals al Memorial Xavier Garcia de final de temporada i els equips vilanovins pugen a Barcelona per a realitzar partits amistosos durant la pretemporada de forma habitual. També els tècnics locals tenen en els barcelonins uns mestres i hi mantenen un intercanvi de coneixements. Tot i la distància evident entre els dos clubs, La Fundació fa temps que s’ha fixat com a mirall el Barça. Un model a seguir infalible per créixer.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!