hoquei patins

El Lloret i el G.E.i E.G. baixen a Primera nacional i el Shum Maçanet torna a l'OK Lliga

El Monjos podria fer un cop quasi definitiu si guanya a Vilafranca en el derbi del diumenge dia 1

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Amb els resultats d'avui  el Grup Lloret i el G.E. i E.G. han perdut la màxima categoria de l'hoquei estatal, mentre que el Shum Maçanet recupera la plaça a l'OK Lliga

Pel descens a Primera resta una plaça, mentre que estant pendents les dues de l'ascens des de la Primera Nacional.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local