Gemma Sànchez |
03-05-2011 08:18
Va ser bonic mentre va durar. Les noies de Lluís Liberal van mostrar de nou la seva millor imatge, gràcies a una defensa que va desgastar un Bàsquet Pratenc que es va trobar amb més problemes dels que podia preveure. Les del Baix Llobregat confiaven que la visita a Sant Pere de Ribes podia ser un passeig, i van topar amb unes amfitriones guerrilleres, poc disposades a deixar-se trepitjar. El Pratenc encara va tenir sort, però, de la superioritat de la línia exterior, que li va permetre signar el primer temps per 12-19, amb un avantatge que aconseguiria ampliar a 21-31 al descans.
Mentre les visitants donaven la victòria per encaminada, les blaves van reprendre el matx pujant un esglaó en defensa, i un parcial 10-2 les va posar de nou dins el partit. Així i tot, un parell de badades defensives van fer que el Pratenc tornés a marcar distàncies i afrontés l’últim quart dominant 33-40. Quedava encara un últim suspir, però les locals es van desinflar massa aviat i van tirar la tovallola a cinc minuts del final. Finalment, el resultat quedava ajustat en 44-54 i el Ribes sumava una nova derrota, a l’espera del final de la lliga regular.
Bàsquet Ribes: Juliachs, Piqui (2), Marta (4), Liz (2), Cris (4), Anna I. (4), Berta (8), Eli (4), Adri, Lídia (16).
Aquesta setmana, l’Air Vent 2000 visita la pista del Torredembarra (dissabte, 17.30h).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!