GIMNÀSTICA ARTÍSTICA

Paula Raya, Sub-campiona de Catalunya de Gimnàstica Artística Femenina Nivell 7

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest dissabte dia 11 de Juny s´ha celebrat, al Pavelló Municipal de Granollers, la Final del Campionat de Catalunya de Gimàstica Artística Femenina. La gimnasta vilanovina que representa al C.G. Terrassa s´ha proclamat Sub-Campiona de Catalunya individual de la seva categoria.

Dels 4 aparells, Paula Raya va pujar al pòdium als quatre. En paral.leles va ser medalla d´Or, en Salt va quedar segona i en terra i barra d´equilibri va ser tercera.

Per acabar la temporada només queda el Campionat d´Espanya, que es celebrarà dels dies 7 al 10 de Juliol al Pavelló Municipal de San Pablo, a Sevilla.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local