Redacció |
22-06-2011 14:24
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'alcaldessa Neus Lloveras, com a titular d'Esports, s'ha manifestat aquest matí sobre el trencament de l'acord entre el CF Vilanova i la Fundació. Lloveras ha explicat que des de la regidoria s'han realitzat contactes amb les dues parts, que seguiran la setmana vinent per tal de trobar una solució a aquesta situació, en la que s'hi ha vist implicats tants nois i noies: "Em preocupa que hi hagi nois i noies entremig. Per això cal que el tema es resolgui el més aviat possible i evitar que aquests joves se sentin utilitzats".
Neus Lloveras ha dit que la situació de desacord ve de fa temps i que el govern de la ciutat posarà els mitjans necessaris per trobar ben aviat una solució.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!