Redacció |
07-07-2011 22:32
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La junta de l´Associació Esportiva Pasífae de Vilanova i la Geltrú es va reunir ahir a la tarda amb l'alcaldessa Neus Lloveres i el cap d´Esportsde l'Ajuntament, Pere Cayuela, per aclarir els dubtes que van sorgir a molts pares sobre l´utilització de les instal·lacions municipals de gimnàstica i dels seus aparells.
Segons els portaveus de l'entitat, va ser una reunió molt positiva on l'Ajuntament va deixar clar que aquestes instal·lacions i els aparells seran compartits per les dues entitats gimnàstiques. Tant els horaris com els aparells seran repartits de forma equitativa i l'Ajuntament crearà la figura dels interlocutors, un de cada entitat, per marcar les pautes a seguir i que la situació no afecti els nens i nenes que faran gimnàstica.
En aquest sentit, l´Associació Esportiva Pasífae vol tranquilitzar els pares que el projecte seguirà endavant i que s'han demanat les instal·lacions per fer unes Jornades de Portes Obertes properament.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!