VD. Plantilla del Sots 21 'A' - 2011/12
VD |
10-10-2011 17:55
Sènior “A” – masculí – EBA – grup C
Sedis La Seu d’Urgell 82
Bàsquet Sitges “A” 79
C.Fuentes 7, G.Cuso , S.Drame 1, A.Mestres 24, M.Sabaté, D.Rodriguez 24, J.Torres 3, D.Carreter 5, O.Francisco , S.Muscat, X.Sabaté , I.Figols , E.Fernandez 15.
Entrenadors : E.Piñero i R.Esteller Delegat:
Parcials: 25-19 14-19 17-16 26-25
Desprès dels resultats de les tres primeres jornades, amb clares derrotes per part del Bàsquet Sitges amb el Girona F C 59-90, el Collblanc- Torrassa 96-64 i el Santfeliuenc 58-87, calia buscar un revulsiu per l’equip i va arribar de la ma de Souleymane Drame un aler-Pivot de 2,02 i 29 anys. Soleyman va iniciar la seva carrera esportiva en el Joventut de Badalona formant part d’aquella selecció anomenada dels Junior d’Or, que van guanyar el 1999 el Mundial sub-19, junt amb altres jugadors com Pau Gasol, Felipe Reyes, Juan Carles Navarro, o Raúl López. Amb la penya arribaria a jugar a la ACB del 2000 al 2004 i després ha estat a la Lliga LEB en equips com el C.B. Murcia, C.B. Tarragona, River Andorra i la darrera temporada el F.C. Barcelona “B” (LEB)
El Sitges afrontava el desplaçament fins la Seu D’Urgell amb la baixa d’Issac Fígols i el Xavi Sabater en procés de recuperació, desprès de la seva lesió al turmell, de començament de setmana i la incorporació de Souleymane Drame amb tan sols dos entrenaments.
El Sedis per la seva part també havia perdut els dos primers partits 79-87 amb els Estatuïm Casablanca de Zaragoza i 83-72 amb el Sabadell Bàsquet. El joc del Sedis passa especialment per dos jugadors, Albert Ros (aler tirador) i Rafel Canals (pivot).
El Cinc inicial del Sitges el formaven Mestres, Rodríguez, Carreter, Fernández i Drame.
El partit començà sense gaire encert per part del Sitges que encaixava un parcial de 16-4 al minut cinc, va millorar el percentatge d’encert i va finalitzar el quart 25-19, que tot i que retallava les diferències els de Garraf encaixaven 25 punts en un sol quart , que era la mitja per arribar als 100 encaixats al final del patit. El segon quart millorà significativament la defensa deixant al Sedis anotar tan sols 14 punts i el Sitges escorçava el marcador per arribar el descans perdent de tan sols un punt 39-38.
Desastrós inici de segon temps del Bàsquet Sitges encaixant un 13-2 que posava el marcador 52-40 per els de la Seu D’Urgell al minut cinc, nova remuntada èpica per arribar al final del tercer quart 56-54. Les diferències en el marcador es mantenien al inici del darrer quart fins el 68-67 del minut cinc, moment en que el Sedis marxaria en el marcador de 10 punts 78-67. A manca de dos minuts i quan tot semblava perdut un triple de Rodríguez i un altre de Mestres retallaven les diferències, que amb una pilota robada tornaven a ficar el Bàsquet Sitges al partit 80-75, que a manca de tres segons serien 82-79 pilota perduda del Sedis que Erik recull i intenta des de mig camp una cistella quasi impossible sobre la botzina, que no entraria per poc.
El proper partit el Sitges juga el dissabte a Pins Vens amb el Recambios Gaudi - C.B. Mollet que és l’únic equip que no ha perdut cap partit dels tres que ha jugat. El Mollet compta entre els seus jugadors amb el màxim anotador de la categoria, Jonatan Ramírez, que té un promig de 39 punts per partit. El partit es jugarà en un horari poc habitual a les 19:45 hores.
Socis i aficionats el teu suport es fonamental. T’esperem a Pins Vens
Sènior “B” – masculí – 3ª Catalana – grup 02
C.B. Prat 2 66
Bàsquet Sitges – Quality Methode “B” 64
T.Marcer 2, T.Caverdós, J.Domínguez , V.Masip 4, C.Sánchez 1, T.Ivorra 7, A.Rodríguez 9, M.Pérez 20, N.Vicente 9, S.Muscat 7, O.Francisco 5, N.Guillen , I.Peret .
Entrenadors: F. Sánchez i M.Hopper. Delegat: M.Marcer.
Parcials: 17-20 15-13 22-16 12-15
Primera derrota de la temporada del Sènior “B” del Club Basquet Sitges, que no va tenir el seu millor dia i va caure derrotat en el desplaçament a pista d’un “inspirat” C.B.Prat.
El partit va començar amb un 8-0 favorable als interessos del C.B.Sitges però els locals, amb un parell de triples, van retallar les diferències. Amb un intercanvi de triples es va arribar al final dels primers 10 minuts amb un resultat de 17-20. En el segon quart els sitgetans van continuar per endavant en el marcador marxant novament de 8 punts al minut 17 (23-31). Un parcial de 9-2 favorable als del Prat va ajustar el partit a un 32-33, amb el que es va arribar al descans.
A la represa els locals es van posar per primera vegada al capdavant en el marcador (37-33 al minut 24) però els de Garraf van retornar un parcial de 11 a 2 i van capgirar el marcador (39-44 al minut 26). A l’últim minut del tercer quart es va entrar amb un resultat de 46-49 favorable als sitgetans. Una falta d’aquests seguida d’una tècnica va comportar un parcial de 6-0 i va fer que els locals acabessin el quart amb 5 punts d’avantatge (54-49). A l’últim i definitiu quart el CB Sitges va aconseguir un parcial de sortida de 9-02 en 4 minuts i novament es va posar per davant (57-58 al minut 34). Els del Prat es van situar en una defensa zonal i els sitgetans van estar molt desencertats tant en el llançament exterior com sota l’aro, donant masses facilitats i errant 5 dels 6 últims tirs lliures intentats en els últims 3 minuts del partit (4 de 15 al llarg de l’encontre, 26%). Els locals amb 3 triples gairebé consecutius (13 triples en tot el partit amb molts bons percentatges) van arribar al minut 39 guanyant de 5 punts (65-60).
Malgrat això el CB Sitges va encistellar un triple i va recuperar una pilota rebent una falta personal a manca de 6 segons per a la finalització del match. Els de Sitges van errar el primer dels 2 tirs lliures i van encistellar el segon (65-64). L’entrenador local va demanar temps morts i el CB Prat va posar la pilota en joc en camp ofensiu, amb 6 segons per disputar-se. El CB Sitges va tornar a recuperar la pilota i va córrer el contracop però quan ja semblava que guanyaria el partit, un jugador local va ficar una ma i va recuperar la pilota que els hi donava el partit. Una falta começa pels sitgetans a manca de 3 dècimes va deixar el marcador en el 66-64 final.
El proper dissabte a les 16:00 hores a pins Vens contra el AEJ Riera Cornella “B”
Sots 21“A” – masculí – preferent – grup 01
C.B. Nou Esplugues 55
Bàsquet Sitges “A” 57
P.Sant 4, D.Paniagua , A.Font 4, D.Bernaus, F.Gràcia 2, A.Roca 13, C.Nogales 6, JO.Olarte, S.Roig, M.Lahoz 5, P.Lahoz, J.Borrell 4, P.Auge 7, I.Velasco 12.
Entrenador : Cristian Sánchez i Pau Castaño
Parcials: 14-14 17-14 13-14 11-15
Cinc inicial: Borrell, Nogales, Roca, Velasco i Sant.
Partit molt igualat, des del principi fins al darrer minut, en que la constància i tenacitat dels sitgetans van fer que la balança es decantés al seu favor acumulant una victòria més.
L’encontre va començar amb una lluita molt intensa per recuperar pilotes, però alhora, amb moltes errades en culminar un bon atac. A la mitja part els d’Esplugues dominaven al marcador, i semblava que tenien opcions d’aconseguir la victòria, però un darrer quart, molt inspirat, dels de Sitges feia que l’equip agafés un avantatge al marcador de set punts, màxima diferència aconseguida durant tot el partit, i que li permetia arribar als darrers segons amb prous garanties.
Dissabte a les 17:30 hores, el sots-21 rep la visita a Pins Vens del A.D. Torreforta de Tarragona
Júnior “A” – masculí - Nivell “A” – Grup 03
S.E. Sant Joan de Mata 59
Bàsquet Sitges “A” 52
P.Auge, I.Velasco, T.Slagen, J.López, G.Albes, H.Baig Diaz, A.Sanjose, J.Martinez, B.Aguilar, L.Pérez, MD.Sequerra, A.Lara, J.Solis.
Entrenador : Ignasi Vicente i Andrea Llorens Delegat:
Parcials: 18-12 11-17 20-7 10-16
L'equip a reaccionat, després de l'inici de la temporada, els jugadors han vist que han de posar més intensitat en la defensa, i durant la setmana s'ha pogut comprovar.
El partit no va començar gaire bé, però en el segon període els sitgetans van aconseguir empatar el partit.
El tercer període es va veure l'equip dèbil defensivament de partits anteriors, els 4 últims minuts del partit, el Sitges reacciona, la pressió surt bé i s'aconsegueixen anotar un parell de triples, però es tard per aconseguir la remuntada.
Si l'equip segueix entrenant així segur que s'aconsegueix guanyar molts partits. Amins.
El proper dissabte a les 12:00 hores a Pins Vens contra el C.B. Olesa “A”.
Júnior “B” – masculí - Nivell “B” – Grup 03
Sferic Terrassa “B” 47
Bàsquet Sitges “B” 55
D.Almirall, G.Aumatell, O.Barbera, N.Borrell, P.López, M.Marcet, D.Martinez, P.Martinez, R.Matas, D.Nieto, M.Tsvetkov.
Entrenador : Noel Guillem i Marc Martínez Delegat : Sra. Tsvetkov
Parcials: 6-9 23-10 9-17 9-19
Ja o vam advertir, que aquest equip aquest any tenia molt bona pinta i després de 4 jornades a la 4º a sigut la bona, victòria del junior B del sitges que s’ ha desplaçat aquest diumenge al mati al camp del Sferic de Terrassa amb només 7 efectius, els sitgetans començar el partit amb la bona mentalitat i guanyar el primer quart, al segon el Sferic reaccionar i marxar 10 punts amunt a la mitja part, però això és el que volíem, un junior B que lluiti fins al final, i així a sigut, remuntada espectacular amb molt bones defenses i millors atacs i victorià de mèrit.
El proper dissabte a les 10:30 hores a Pins Vens contra el C.B. Viladecans – Sant Gabriel “B”
Cadet “A” – masculí – prèvia - Nivell “A” – Grup 06
A.E.S.E. “A” 88
Bàsquet Sitges “A” 29
Eugenio, Álvaro, Sendoa, Borja, Miguel, Ivan, Oscar, Guillem, Josep, Brandon i Nacho
Entrenador : Aniol Sant i Nacho Velasco
Parcials: 21-6 19–13 23–6 25–4
Derrota clara del C.B.Sitges davant d’un rival molt superior física i tècnicament.
El proper cap de setmana dissabte a les 10:30 hores hi ha derbi comarcal contra el L’Anxaneta-Bàsquet Ribes “A”. OS HI ESPEREM!!!
Cadet “B” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 10
C.B. Cubelles 84
Bàsquet Sitges “B” 37
Galindo.A, Alcozer.O, Llonch.V, Lazaro.D, Hernandez.M, Parès.S, Itarte.L
Entrenador : Carles López i Alexis
Parcials : 22-7 24-5 21-14 17-11.
Bon esforç per part de l'equip, amb una mica més que la passada jornada, tot i perdre.
S'ha de seguir treballant per millorar. Ànims estem treballant molt bé.
El proper dissabte a les 12:00 hores a Pins Vens contra el C.E. Vilanova i la Geltrú 3.
Infantil “A” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 07
C.E.B. Palleja 85
Bàsquet Sitges “A” 50
A.Marti, HM.Goya, O.Camprubi, J.Sella, X.Uria, L.Jose, V.Maso, D.Sanjose, P.Hernandez, D.Marti, M.Serrano, D.Alcazar, D.Selma, N.Bernad.
Entrenador : Mauro Pérez i Jordi Domínguez
El proper dissabte a les 12:00 hores a Pins Vens contra el C.E. Vilanova i la Geltrú
Pre-Infantil “A” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 01
S.E. Casal Vilafranca 49
Bàsquet Sitges “A” 47
Ibáñez, I. Grau, V. Alemany, J. Planas, E. Arubinowicz, O. Capdevila, F. Albadalejo, A. Ripoll, M. Puig.
Entrenador : Marc Lahoz i Laura Ripoll
Parcials: 12-10 13-8 18-11 6-18.
Després d'un partit molt irregular del bàsquet sitges i una baixada del rendiment en els 4rt i 6é quart, el basquet sitges només perd de dos punts. També s'ha de tenir en compte els dos últims quarts, on es va notar que és un equip competent.
El proper dissabte a les 10:30 hores a Pins Vens contra el C.E. Vilanova i la Geltrú.
Mini “A” – masculí – prèvia - Nivell “B” – Grup 20
Bàsquet Ribes 55
Bàsquet Sitges “A” 49
Oscar, David, Pol, Pablo, Alex, Ricard, Albert, Carlos, Marcel, Marcos, Ferran i Borja
Entrenador : Pol Lahoz i Sergi
Parcials: 3-12 14-2 2-7 5-8 8-5 4-3 5-8 14-4
Bon partit per part del sitges, un partit molt picat però a l’últim quart s'ha baixat una mica l'intensitat, tot i així un gran partit.
El proper dissabte a les 9:00 hores a Pins Vens contra el AB El Vendrell “A”
Mini “B” – masculí – prèvia - Nivell “C” – Grup 22
Bàsquet l’Arboç 19
Bàsquet Sitges “B” 56
P.Chacón, A.Miguelsans, A. Barnés, M.Marcé, A.Hereu, R.Matas, F.Merino, A.Pérez, U.Martín, N.Simón, M.Milà, R.Granados, S.Arnau, J.Serrano.
Entrenador : Pol Sant i Marc Olivier
Parcials: 2-8 0-8 3-5 2-7 4-7 4-7 0-4 4-10
Bon partit pels Sitgetans ja que des d’un principi van treballar la defensa i es van moure en l’atac, de tal manera que van poder aconseguir una mica d’avantatge al marcador i així jugar el partit més tranquils, però sense deixar de treballar.
Proper cap de setmana D E S C A N S
Sènior “A” – femení – 3ª Catalana – Grup 01
Bàsquet Sitges – La Oca
Totsports-C.B. Sama “B”
Andrea, Gemma, Alba, Maria, Sandra, Marta, Irene, Carol, Sílvia, Anna, Anna, Maria.
Entrenador : Galdric Bover
Partit AJORNAT
El proper cap de setmana diumenge a les 19:00 hores, desplaçament a la pista del C.B. Roquetes.
Júnior “A” – femení – Nivell “A” – Grup 03
Bàsquet Sitges “A”
B.F. Viladecans
A.López , E.Vendrell , P.Garcia , M.Morillas, C.Artigas , R.Garcia , N.Sales, A.Robert , N.Gazquez, M.Rafecas, J.Lázaro , S.Fernández, N.Pomares .
Entrenador : Pau Castaño i Alba López
Partit AJORNAT
El proper cap de setmana dissabte a les 16:30 hores, desplaçament a la pista del Joviat-La Salle..
Cadet “A” – femení – prèvia - Nivell “B” – Grup 06
Bàsquet Sitges “A” 57
C.E. Vilanova i la Geltrú 2 83
El proper cap de setmana diumenge a les 16:30 hores, desplaçament a la pista del C.B. Castellbisbal.
Pre-Infantil “A” – femení – prèvia - Nivell “B” – Grup 02
Bàsquet Sitges “A” 26
Barça CBSantfeliuenc 64
El proper cap de setmana dissabte a les 9:15 hores, desplaçament a la pista del C.B. Olesa.
Mini “A” – femení – prèvia - Nivell “C” – Grup 13
Bàsquet Sitges “A” 24
AB El Vendrell 67
Parcials: 2-7 0-15 6-4 0-12 4-5 0-12 10-6 2-9.
Primer partit de pre-lliga de les minis de 2on any, tot-hi el resultat, les nostres han fet un bon partit ja que per a la majoria d'elles és el primer partit que juguen de bàsquet.
El proper cap de setmana D E S C A N S
Mini “B” – masculí – prèvia - Nivell “C” – Grup 22
Bàsquet Sitges “B” 35
C.B. La Mercè
Helen, Vinyet, Bea, Elisenda, Nina, Berta, Alba, Emma, Marina, Lara.
Parcials: 6-13 6-6 10-9 12-16 3-2 8-7 6-6 7-8
Les jugadores han fet una gran millora entre el partit de la setmana passada i aquest , tot-ho que la victòria no ha sigut possible, les jugadores han fet un bon partit.
El proper cap de setmana dissabte a les 12:00 hores, desplaçament a la pista del C.B. Nou Esplugues “A”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!