VD. Imatge d'un dels equips guanyadors
VD |
11-04-2012 15:37
Un any més la JNC del Garraf va celebrar el clàssic Torneig de Pasqua de Futbol Sala, enguany és la vuitena edició que es celebra a Vilanova i la Geltrú. El col·lectiu del Garraf amb aquest acte busca potenciar l’esport entre els joves i fomentar les activitats d’oci a la comarca.
L’acte va tenir lloc el passat dissabte dia 7 d’abril i va aplegar un elevat número de participants de la comarca. El torneig va estar configurat per vuit equips entre els quals cal destacar la participació al torneig de la JNC-Osona i de la Regió 1 de la Joventut Nacionalista de Catalunya.
Aquest any, a diferència de la resta d’anys , el torneig es va celebrar al Pavelló Municipal d’Esports de Vilanova i la Geltrú i es prolongà durant tot el dia.
El torneig, format per diferents fases eliminatòries, va culminar amb una disputada eliminatòria que es va resoldre als últims minuts per dos gols a zero. Atorgant així, a l’equip guanyador un premi en metàl·lic de 400€ . El segon classificat va rebre un premi de 100€ i el tercer una peça de roba d’un reconegut comerç vilanoví.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!