Flash

BÀSQUET. El cadet femení del CE Samà va guanyar el Sitgetà


El cadet femení del CE Samà es va imposar en el partit més difícil de la primera volta contra el Sitgetà, amb un resultat merescut de 51-68. Les vilanovines van demostrar que tenen prou nivell per estar en el grup capdaventer de la classificació, ja que el rival a qui van vèncer és un dels favorits per alçar el trofeu de campió. Mentre el cadet femení A guanyava el Sitgetà, el B no podia superar el Sant Ramon, contra el qual va perdre per 61-35, fruit, en part, de la falta d'efectivitat en les juagdes ofensives. En altres categories, el cadet masculí B va perdre contra el Castellbisbal per un contundent 70-25. La resta d'equips del club van tenir jornada de descans. D'altra banda, la participació en l'expositor que el club va disposar a la fira va ser molt positiva, sobretot en el concurs de tir que es va organitar per als més joves aficionats al bàsquet, que van dedicar una estona a la competició.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local