X. Rondón. El Barça, un dels grans favorits al màxim títol europeu
Llorenç Mateo |
21-04-2012 14:18
La ciutat italiana de Lodi acollirà la fase Final a Vuit de la Lliga Europea, que es disputarà entre els dies 24 i 27 de maig.
Després que la setmana passada no hi havia seu presentada, es va donar una setmana més de marge per trobar-ne una o bé disputar els quarts de final, les semifinals i la final a doble partit eliminatori; sense una seu única.
Per tant, Itàlia acollirà les dues fases finals de les competicions europees de clubs: Lodi la de la Lliga Europea i Bassano del Grappa la de la Copa de la CERS.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!