CICLISME

Airán Fernández, del Mopesa, guanya el Memorial Rodríguez Inguanzo

El seu company d'equip, Eduard Prades, amplia l'avantatge al capdavant de la Copa d'Espanya

Diario Montañés. Airán Fernández, creuant la meta en primer lloc

Diario Montañés. Airán Fernández, creuant la meta en primer lloc

A l'equip Mopesa li va sortir tot bé diumenge al Memorial Rodríguez Inguanzo, clàssica celebrada a Cantàbria que és la penúltima cita de la temporada. En una carrera boja, el seu corredor Arián Fernández aconseguia la victòria a la meta de Suances, mentre que el seu company d'equip Eduard Prades, tretzè, ampliava una mica més el seu avantatge al capdavant de la Copa d'Espanya a manca de només una prova per disputar.

La victòria del Mopesa es va forjar a la part final, després de superar  l'última pujada a l'alt d'Ubiarco. Al descens, i ja camí de meta, Airán Fernández va saltar d'aquest grup de fugats i es va anar darrere d'Alvarado. En principi, la seva intenció era la de controlar el cap de carrera per si el seu company i líder de la Copa d'Espanya, Eduard Prades, aconseguia connectar amb els fugats. Però després de sobrepassar a Alvarado, Fernández va veure que començava a fer forat. Després dels seus segons llocs al Memorial Valenciaga i al Gran Premi Macario, el català tenia la victòria per fi a l'abast de la mà. Per darrere, els vuit escapats no aconseguien posar-se d'acord i l'avantatge es va tornar ja definitiva. Fernández vencia a la meta de Suances i aconseguia per fi la seva primera victòria a la Copa d'Espanya.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local