VD. Imatge de l'equip vilanoví
VD |
15-05-2012 15:33
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
TERCERA FASE CAMPIONAT DE CATALUNYA
Aquest cap de setmana es va celebrar a Salt, la 3a Fase del Campionat de Catalunya en modalitat femenina, on les gimnastes de la Fundació i van prendre part en diferents categories.
Categoria Nivell 1
La nostra participant més petita en aquesta categoria, Julia Yabo Lopez, assolia un meritori 23è lloc en la classificació general.
Categoria Nivell 3
En aquesta categoria, la Fundació i té representació per equips, aquest equip ha assolit una excel·lent 4à posició en la classificació general; l’equip esta format per Elena Arteche, Ma del Mar Isern, Iratxe Gomez i Maria Hailing Lopez.
Classificació Individual
En categoria individual les nostres joves gimnastes han puntuat de la següent manera.
· Elena Arteche en 16à posició
· Maria Hailing Lopez en 20 à posició
· M del Mar Isern en 21à posició
· Iratxe Gomez en 22à posició
Categoria Nivell 4
La nostra representant Andrea Velasco, va ocupar un meritori 15è lloc de la classificació general, ara l’objectiu de l’Andrea és poder prendre part dels campionats d’Espanya que es celebrarà a Valladolid el mes de Juliol. Per poder realitzar aquest objectiu haurà de superar un control que organitza la federació catalana.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!