FUTBOL

El Suburense femení tanca la lliga amb un triomf sobre el Prat

La Copa Catalunya, proper repte per a l'equip sitgetà

Imatge d'arxiu del Suburense femení A

Imatge d'arxiu del Suburense femení A

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Suburense Femení A va acabar ahir la temporada amb una victòria per 3-2 contra l'Unificació Prat, una gran manera d'acomiadar la temporada malgrat que l'equip hagi perdut la categoria. Tot i això, la competició no s'atura perquè aquest proper cap de setmana comença la Copa Catalunya femenina.

Avui s'ha fet el sorteig i el Suburense accedeix directament a la 2ona eliminatòria, on s'enfrontarà contra el guanyador del Lloret-Unificació Prat. El primer partit del Suburense en aquest torneig serà el 2o3 de juny (encara per determinar hora i dia, perquè el lloc se sap que serà Lloret o Prat de Llobregat perquè el quadre surt que el Subu actua com a visitant.

Enllaç amb el quadre sortejat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local