hoquei patins

El Reus es desfà del Vilanova al darrer partit de la temporada

Raül Marín, amb 4 gols, botxí del Patí

X. Rondón. Imatge d'arxiu de la primera volta

X. Rondón. Imatge d'arxiu de la primera volta

El Tecnol Reus Deportiu ha derrotat al CP Vilanova Mopesa per 6 gols a 4 en el partit disputat aquesta tarda al pavelló del Reus Deportiu, duel amb el qual es dos conjunts tancaven la temporada i que ha estat presenciat per ben poca gent. 

Aquest partit ha estat també el dels comiats en els dos equips. Al Reus, X. Caldú marxa al Vilafranca, Negro Páez se'n va a un equip centreeuropeu amb el seu germà David, i J. Ferrer que torna a Vilanova. Per part del Patí marxaran, com ja és conegut, Esteve Pujals, Pedro Gonzalez i el porter Garrido. 

Esmentar que el Patí al llarg de tres quarts de partit ha anat manant en el marcador i que Raül Marín, amb quatre gols, ha estat el botxí dels vilanovins. Al final, el potencial ofensiu d’un i altre equip és el que ha decantat la balança a favor dels locals. 

Als primeres minuts de la primera part ha estat el Patí qui ha portat més perill a la porteria de Trabal, fins que al minut 8 Casanovas li ha fet un clar penal a F. Gil que ell mateix ha transformat en el primer gol visitant. Però, a partir d’aquí, el Reus ha posat sobre la pista tota la seva artilleria i al minut 12 i mig Raül Marín sorprenia a Luisito Gil i feia l’empat a un gol. El Reus controlava el partit en aquesta fase, però poc a poc el Vilanova anava reajustant-se i al minut 22 J. Creus, aprofitant una contra, tornava a posar al Patí per endavant en el marcador (1-2). Un marcador que ja no s’ha mogut en aquests primers 25 minuts. 

A  la segona part, que ha estat força moguda i entretinguda, el Reus ha empatat al minut 9 amb el segon gol de Marín. Però a la següent jugada, de nou el Vilanova s’ha avançat amb un gol de C. Rodriguez. Dos minuts més tard, el Patí ha desaprofitat la falta directa acumulativa i Molet, al minut 14, transformava un penal. A partir d’aquí el potencial del Reus s’ha fet palès i Caldú posava per davant als locals al minut 16 (4-3). 

L’encontre estava trencat i amb el Vilanova, amb poca betzina, ha pogut empatar a quatre amb el darrer gol de Pujals com a jugador verd. Mancaven cinc minuts i en aquest temps Raül Marín ha sentenciat el partit amb dos gols més. El darrer al transformar la falta directa acumulativa.
 
Avui s'abaixa el teló d’aquesta OK Lliga en la que el Vilanova ha fet un excel·lent paper si tenim en compte de la delicada situació al finalitzar l’anterior temporada, amb una marxa de bona part de la plantilla. Ara, cara la propera, esperem que consolidada la plantilla i amb l’aportació de J. Ferrer tinguem , si més no , un equip un xic més compensat. Seguim creient que un jugador de darrera, un d’ aquests “veterans” amb ofici – malgrat que jugués pocs minuts- ens permetria posar ordre en alguns moments puntuals en què enguany ens n'ha faltat. Insistim. És una apreciació personal, i sols per donar un valor afegit a un equip força competitiu

Fitxa tècnica:
TECNOL REUS DEPORTIU: Trabal, Caldú, Adroher, Negro Páez, Casanovas (equip inicial) Molet, Marín i J. Ferrer.
 
C.P. VILANOVA MOPESA: L. Gil, Creus, F. Gil, M. Garcia. O. Martinez (equip inicial) C. Rodriguez Pujals. P. Gonzalez i Sabater.
Àrbitres.- Srs.Delfa i Veiga . Molt correctes 

Gols:
Primera part
0-1 F. Gil de penal (min 8); 1-1 R. Marín (min 12 i mig); 1-2- J. Creus (min 22)
Segona part
2-2- Marín ( min 9); 2-3- C.Rodriguez ( min 9): 3-3- Molet de penal (min 14); 4-3 Caldú (min 16) ; 4-4- Pujals (min 20); 5-4 Marín (min 22 ) ; 6-4 Marín de FDA (min 23 i mig)
Targetes Blaves : Cap.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local