MUNTANYA

El Club Ciclista Roquetes organitza el tercer Triasport Popular

La marxa, no competitiva, inclou BTT, cros i senderisme

Imatge d'arxiu d'una caminada popular recent

Imatge d'arxiu d'una caminada popular recent

El Club Ciclista Roquetes organitza aquesta marxa de BTT, Cros i Senderisme No és competitiva. La concentració de la prova i sortida i arribada s’efectuaran al C. Torres Quevedo, Al finalitzar la prova hi haurà una botifarrada per a tots els participants i organitzadors, on s’obsequiarà a tots amb unes samarretes commemoratives i a part hi haurà sorteig de regals.

La cita tindrà lloc el diumenge 8 de juliol, té com a responsable i persona de contacte Joan Rojas Marcos i el punt de sortida i arribada  és al carrer Torres Quevedo. La sortida de la BTT és a les 8:30 hores; els 36 i 10 Km. de senderisme surten a les 8.40 hores; mentre que els 10 Km. i el Cros surten a les 8.45 hores.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local