FUTBOL

Calàbria assegura que 'si algun jugador denuncia el club a la Federació el CF Vilanova pot desaparèixer'

L'impulsor de la moció de censura afirma que el club té un deute de 300.000 euros

Calàbria, en imatge d'arxiu

Calàbria, en imatge d'arxiu

L'advocat vilanoví, que ha assessorat la Gimnàstica Iberiana (un club en una situació semblant) assegura que li consta que "alguns jugadors de la temporada passada ja han presentat denúncia". El que afirma que no pot determinar és si la denúncia l'han formalitzat al jutjat o a la federació. En el primer cas, no caldria patir per a la tramitació de fitxes.

Calàbria ha presentat el document d'una resolució de la Real Federación Española de Futbol en què ell hi va intervenir com a advocat. En aquell cas, el club va rebre la sanció de la qual Calàbria alerta per no fer front al deute de 10.300 euros que tenia amb un dels seus  jugadors, el nom del qual no ha desvetllat per motius de confidencialitat. El líder opositor assegura que els deutes dels vilanovins són molt superiors a aquesta xifra.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local