Imatge d'arxiu
Redacció |
24-07-2012 13:25
Arriba el Festival del Club de Patinatge Artístic de Cubelles, que aquest any està inspirat en Venècia i els seus més emblemàtics personatges (gondolers, arlequins) i tradicions (màscares i carnestoltes).
El Festival és el colofó d'un any de moltes hores d'entrenament, campionats i passades de nivell, que requereixen de les nostres patinadores esforç, concentració i molta il · lusió per superar-se i millorar.
En aquesta festa del patinatge artístic, que se celebrarà el diumenge 29 de juliol a les sis de la tarda al Poliesportiu de Cubelles, es presentaran 18 coreografies, amb clubs convidats de Vilanova i la Geltrú, Vilafranca, Solsona, Els Monjos, Calafell i Camprodon. Les patinadores cubellenques han preparat cinc espectaculars coreografies (veure descripció en programa adjunt), de gran colorit i qualitat tècnica. Al descans ens acompanyarà a més la Batucada Els Novells de Cubelles.
Des del CPA Cubelles estem molt satisfets de que la feina que realitzem des del Club, tant l'equip tècnic, com la junta directiva i les famílies (decorats, vestuaris, ...), s'hagi vingut reflectint en una acollida que ha anat en augment en els últims anys i que va culminar en l'edició de l'any anterior, amb un Pavelló ple a vessar que va superar totes les nostres expectatives.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!