POLIESPORTIU

El 70% de pares valoren com a molt bones les Estades Esportives

Les activitats han comptat amb 160 participants

Imatge d'arxiu

Imatge d'arxiu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les Estades Esportives organitzades pel Servei d’Esports de l’Ajuntament de Sitges han finalitzat amb un 89% d’ocupació. Entre 2 i el 27 de juliol, més de 160 infants d’entre els 6 i els 12 anys, s’han repartit entre els quatre torns, el que representa 422 usos dels 480 possibles, ja que molts dels assistents repeteixen algun torn.

Segons l’enquesta de valoració realitzada entre les famílies, prop del 70% dels pares i mares valora com a molt bona la impressió global de l’activitat, i un 30% com a bona. Pel que fa a la programació, el 95% opina que estan bastant o molt contents amb les activitats realitzades.

La regidora d’Esports, Vinyet Lluís, valora molt positivament “l’alt índex d’ocupació i d’assistència dels infants durant les quatre setmanes, així com també les opinions obtingudes dels pares i mares que ens han donat una molt bona nota. Des de la Regidoria també volem posar en valor el treball dels responsables, monitors i entitats on s’han impartit les activitats”.

Durant les Estades, els participants han realitzat diferents activitats relacionades amb l’esport en equip i individual, activitats aquàtiques com caiac, surf, body board. També han desenvolupat altres propostes com jocs a la platja, escacs, dansa, aeròbic, styledance i tallers mediambientals. Les Estades s’han dut a terme al Poliesportiu de Pins Vens, al Club de Mar, a la Piscina Municipal, al Casino Prado Suburense i al Centre d’Estudis del Mar. A més, cada divendres els participants han fet una sortida, amb la que han visitat diferents municipis per veure exposicions, realitzar activitats esportives o lúdiques com Les Deus Aventures de Sant Quintí de Mediona o el Parc d’Atraccions del Tibidabo.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local