SOLIDARITAT

El Club Esportiu Vilanova, amb la campanya solidària nadalenca de la Creu Roja

Enguany l'Esportiu fa una aportació al Banc d'Aliments de la Mesa d'Entitats Socials de Vilanova per mitjà de la Creu Roja

Escut del CEVG

Escut del CEVG

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Coherent amb el seu esperit solidari, i seguint amb la tasca d’impuls a projectes de cooperació al desenvolupament que realitza amb el suport dels socis i sòcies i dels participants a les nombroses activitats que organitza, el Club Esportiu Vilanova participa un any més en la tradicional campanya solidària de Nadal i Reis, que Creu Roja i altres entitats de la Mesa d’Entitats Socials de Vilanova, organitzen conjuntament.

Un any més el Club Esportiu, suma els seus esforços als de Creu Roja i enguany també als del Supermercat Hipersimply, per a fer una aportació al Banc d’Aliments local, per a col·laborar en la recollida d’aliments de primera necessitat i contribuir això a minorar els terribles efectes de la crisi econòmica sobre gran nombre de famílies de la ciutat.

El projecte SPORT AID que te una vessant internacional amb les activitats que es realitzen a Guatemala i a Guinea Equatorial, te també una part local, amb la participació de l’Esportiu en aquesta campanya solidaria de reis amb Creu Roja.

El Club Esportiu i Hipersimply, faran lliurament a Creu Roja, d’un taló amb l’aportació que fa el club, i també dels aliments recollits en les seves instal·lacions, el proper dimarts 18 de desembre a les 7 de la tarda a la seu de Creu Roja Vilanova.

Aquest acte comptarà amb la presencia de la presidenta de Creu Roja Natalia Moragas, la vicepresidenta Dolors Moyano i la coordinadora Gabi Serrano,  del president del CEVG Tomàs Rosalen i de representants dels  supermercats Hipersimply.

Des de l’any 2008 el projecte ve lliurant  a Creu Roja material esportiu, pilotes de diferents especialitats, roba per a la practica esportiva dels nens i nenes i també joguines, però aquest any s’ha estimat més necessari fer aquesta aportació al Banc d’Aliments. 

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local