Pau Cànovas |
Cubelles
20-01-2013 23:21
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El CB Cubelles va guanyar en la seva visita a la pista del MVP Cervelló per un contundent 51-80, aconseguint la seva 10a victòria i seguint a la caça del líder Sant Josep.
Com ja ens té acostumats últimament els cubellencs, no van començar molt encertats de cara a cistella, però si amb una gran defensa. Després dels 4 primers minuts i amb un pobre 2-3 al marcador, els blaus van treure tot el seu talent ofensiu per marxar dominant ja a la fi del primer quart 11-27. En el segon quart, el Cubelles va baixar la seva intensitat defensiva, i va rebre un parcial de 8-0 que va enfadar molt a Cànovas i Àxel.
A la represa, de nou apretant les línies de passada i corrent el contraatac, els visitants van aconseguir agafar prou marge de diferència com per no patir en el que restava de partit (39-62). Els últims 10 minuts van servir per seguir treballant de cara als partits contra els equips de la part alta de la taula.
El diumenge a els 17:30 el Cubelles rep la visita de l’Asme, la millor defensa de la lliga.
Fitxa del partit:
(11-27) (18-19) (10-16) (12-18).
CB CUBELLES:
Marc (11), Aitor (8), Samu (11), Butí, Toni (4), Isma (4), Trujillo (9), Marcos (10), Borja (23).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!