GIMNÀSTICA

Les gimnastes vilanovines, a la segona Fase de Copa Catalana de Vic

Algunes de les gimnastes vilanovines, a,b la seva entrenadora

Algunes de les gimnastes vilanovines, a,b la seva entrenadora

El passat cap de setmana es va celebrar a Vic la 2a Fase Copa Catalana de nivell Escolar. La participació de la Fundació Unió Espot Base de Vilanova i la Geltrú va ser molt elevada ja que 29 gimnastes van fer una molt bona actuació tan a nivell individual com per equips en totes les categoríes escolars.

En categoria Escolar A, Judith Martínez va quedar 1a classificada i juntament amb les seves companyes d´equip Marta Guillén i Jana Noya 3rs. Les podem veure a la foto amb la seva entrenadora Lidia Castillejo.

En categoria Escolar B, Lluna Ruiz va quedar en segona posició i tmabé en 3r lloc per equips amb les seves companyes Blanca Rius, Sara Sow i Julia Bosch. Les podem veure pujades al podi.

En categoria Escolar C, Gemma Carbonell va quedar en 7a posició i la Cèlia Pons en 8a i totes plegades per equips 4s amb Andrea Morte i Laia Pérez

En categoría Escolar D, Miriam Alias, María Bujalance i Janira Romás van quedar per equips en 14a posició.

S´ha pogut veure una millora notable des de la 1a Fase i ara s´estan preparant per la última fase  de la Copa Catalana.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local