Blas, un dels puntals en atac del Vilanova / Miquel Vall
Marc Ortiz de Urbina |
Vilanova i la Geltrú
02-05-2013 13:16
Torna el futbol als Alumnes Obrers, i ho fa amb un CF Vilanova que encadena quatre jornades sense perdre i que ha guanyat els seus dos darrers compromisos com a local. Qui, diumenge a les cinc, intentarà evitar que els de Delfí Ferreres sumin el tercer triomf seguit a casa és el Tàrrega; un equip que ara mateix suma els mateixos punts que els vilanovins. El novè lloc està en joc.
Després d'una jornada marcada per les baixes, el Vilanova espera que la recuperació d'alguns dels seus jugadors permeti afrontar amb garanties un partit complicat davant un rival força irregular, tant per bé com per mal. De fet, el Tàrrega ha sumat més punts com a visitant que com a local i els númerso fan preveure un partit extremadament igualat. A casa, el Vilanova ha guanyat 5 partits, n'ha empatat 5 i n'ha perdut 5. Uns números gairebé idèntics als del Tàrrega a fora. De fet, els de l'Urgell només n'han perdut 4.
El Tàrrega és un dels equips amb menys facilitat per veure porta, però, a la vegada, és un dels equips que els rendibilitza millor. Caldrà veure com es desenvolupa un partit com aquest, entre dos equips que enguany han acabat sentint-se més còmodes en el joc directe que no pas amb la creació des del darrere i les llargues possessions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!